Alimania: Srebrny pierścionek z serduszkami

Kiedyś nie wyobrażałam sobie jak można nosić pierścionki. Dziś uwielbiam je jako dodatek i kupuję co raz to nowe. Ostatnio z Ali zamówiłam to maleństwo i zakochałam się automatycznie!


Marka Bamoer jest dość znana na Aliexpress. Miałam od nich jeden pierścionek i jestem z niego bardzo zadowolona. Jakiś czas temu robiłam jego recenzję Alimania: Pierścionek z kocimi/psimi łapkami


Ostatnio skusiłam się na zakup srebrnego pierścionka podczas wyprzedaży. Jest uroczy. Ma ruchome 2 srebrne serduszka oraz jedno po środku z cyrkonią. Pierścionek wygląda bardzo dziewczęco i delikatnie. Obawiałam się czy będzie wygodny przez ruchome elementy, ale niepotrzebnie. Jest super! Poza tym...to fajna zabawka w czasie nudy :D 


Pierścionek ma próbę S925. Bamoer do każdego zamówienia dołącza woreczek do przechowywania biżuterii. Czas dostawy jest bardzo szybki, bo max 2 tygodnie. Uwielbiam ten sklep, mają śliczne i tanie rzeczy. Polecam spojrzeć do ich sklepu przed Świętami (taaak, wiem że to jeszcze daleko, ale "alimaniacy" już przeglądają aukcje w poszukiwaniu prezentów :D). 

Link do pierścionka: klik
Zamówiłam rozmiar 9, bo taki zazwyczaj noszę, jest w sam raz, jest jeszcze troszkę luzu.
Zapłaciłam 11,66 zł, teraz nieco drożej ale i tak za tę cenę polecam!

Podoba Wam się? Mnie bardzo! :D


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY