Alimania: Pierścionek z kocimi/psimi łapkami

Hej hej miłośniczki czworonogów! Mam coś dla Was! Jestem psiarą i kociarą w jednym, więc gdy tylko zobaczyłam ten pierścionek na Ali to się nim zauroczyłam. Zobaczcie to cudeńko!



Pierścionek jest w formie obrączki z kocimi/psimi łapkami, srebrny, próba 925
Bamoer to dość znana i lubiana marka na Ali. Pierścionek kupiłam z polecenia na grupie facebook'owej. Wysyłka była bardzo szybka, pierścionek doszedł w około 2 tygodnie. Dodatkowo otrzymałam welurowy woreczek ściągany na wstążeczkę do pierścionka. Fajny dodatek, który na pewno sprawia przyjemność, gdy otwieramy zamówienie.


Rozmiar dobierałam według tabelki na aukcji i trafiłam idealnie! Najlepiej zmierzcie sobie średnicę Waszego pierścionka i według tego wybierzcie rozmiar.

Jestem bardzo zadowolona z tej obrączki. Wygląda przeuroczo, a ostatnio tak się przyzwyczaiłam do biżuterii, że muszę coś mieć na palcu ;D Noszę go codziennie. Jest bardzo wygodny.

Cena: zapłaciłam 17,52 zł (teraz jest kilkadziesiąt groszy droższy)
Link: klik

Jak Wam się podoba? Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu, bo mają naprawdę śliczną biżuterię w niskich cenach! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY