Mixa-hyalurogel noc nawilżający krem-maska

Hej! Jak zaczęły się Wasze wakacje? Ja miałam szansę trochę odpocząć dopiero wczoraj...A od jutra znowu zabiegany tydzień...Postaram się jednak w wakacje częściej publikować posty, mam już parę pomysłów na nowe działy na blogu!

Dziś recenzja kremu Mixa, który mam okazję testować już od kilku tygodni. Uznałam, że najwyższy czas podzielić się z Wami opinią na temat tego produktu. Zapraszam do czytania!


O marce słów kilka...

Marka Mixa istnieje od 1924 roku, jako linia farmaceutyczna we Francji. W Polsce produkty marki dostępne są od 2015 roku. Mixa szczególną uwagą obdarza skórę wrażliwą i do osób posiadających taki typ skóry szczególnie ich produkty są skierowane. Produkty są badane pod kontrolą dermatologiczną oraz testowane na skórze wrażliwej. W ofercie znajdziemy kosmetyki zarówno do twarzy jak i ciała, oraz dla dzieci. Jeżeli nie wiecie, czy macie wrażliwą skórę, na stronie producenta możecie wykonać test klik ,po którego rozwiązaniu dowiecie się, jaki macie typ skóry, otrzymacie kilka porad i listę rekomendowanych kosmetyków :) 

HYALUROGEL NOC Nawilżający krem-maska Mixa

Jest to nowość marki. Krem przeznaczony jest do skóry wrażliwej i odwodnionej. Producent zapewnia, że pozwala on na odbudowę naruszonej w ciągu dnia bariery ochronnej skóry. Dodatkowo skóra ma wyglądać rano na wypoczętą i pełną blasku. Krem na ograniczać utratę wody, wzmacniać barierę ochronną skóry, wygładzać, nawilżać oraz przywracać poczucie komfortu. Produktu można używać zarówno jako kremu, jak i maski na noc, nakładając grubszą warstwę. Producent dodatkowo zapewnia, że krem nie powoduje powstawania zaskórników oraz jest hipoalergiczny.


Jak się u mnie sprawdził?

Produkt znajduje się w szklanym słoiczku z białą, plastikową nakrętką. Szczególną uwagę zwrócić należy na zapach- jednym bardzo się spodoba, innych będzie irytował. Jak dla mnie jest zbyt intensywny. Kojarzy mi się z zapachem kwiatów, jednak bardzo silnym. Nie przywiązuję ogromnej wagi do zapachu kosmetyków, więc nie stanowi to dla mnie problemu. Jeżeli jednak nie lubicie intensywnych zapachów, to ten nie przypadnie Wam do gustu. 

Krem ma dość gęstą i tłustą formułę podczas nakładania. Trochę jak masło do ciała. Jednak po nałożeniu na skórę staje się lekki jak piórko i szybko się wchłania. Lubię go od czasu do czasu nałożyć grubszą warstwą, jako maskę i wtedy również dość szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, co dla mnie jest ogromnym plusem. 

Krem-maska faktycznie wygładza i przywraca komfort po całym dniu. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego produkt zapewnia super nawilżenie. Skóra po dłuższym używaniu stała się napięta, przyjemna w dotyku, sprężysta i nawodniona. Jak najbardziej produkt ten spełnił moje oczekiwania. Aż mam ochotę przetestować pozostałe produkty tej marki!




A Wy testowaliście już coś marki Mixa? Dajcie koniecznie znać w komentarzach, co polecacie!

Zapraszam Was na mój Instagram, gdzie do wtorku trwa rozdanie klik

Buziaki 💋💋💋


Komentarze

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie samo stosowanie kremów moim zdaniem jest bardzo ważne i ja od zawsze ich używam. Na ten moment jestem również bardzo zadowolona z kremu na noc z https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/kremy-na-noc gdyż rano moja skóra faktycznie jest bardziej zrelaksowana.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY