Co polecam kupić na -55% w Rossmann?

Przed promocją -55% w Rossmann "co kupić na promocji" to chyba najczęściej wyszukiwana fraza! :D Przychodzę z pomocą i poniżej znajdziecie moje wybory produktów, które polecam sprawdzić- być może staną się Waszymi ulubieńcami? Post podzieliłam na 3 części- oczy, twarz, usta. Zapraszam!

Promocja trwa od 19 do 30 kwietnia przy zakupie min. 3 różnych produktów do makijażu.

OCZY

Polecam Wam sprawdzić 2 palety cieni: 
💗Wibo Rythm of Freedom- to paleta, która naprawdę się Wibo udała. Znajdziecie tu głównie brązy i złoto, ale są też dwa piękne fiolety (jeden w macie, drugi w błysku). Jest też dość spory beżowy cień, co jest ogromną zaletą. Taki kolor zawsze się przyda. Z paletą naprawdę dobrze się pracuje, cienie błyszczące najlepiej wyglądają nakładane palcem lub na mokro. Czarny kolor jest dobrze napigmentowany. Jedyne czego mi tu brakuje to lusterko!

💗Rimmel Magnif'eyes Spice Edition - to paleta, która będzie idealna dla wielbicielek rudych odcieni. Znajdziemy tu zarówno maty, jak i błyski. Cienie są dobrze napigmentowane, przyjemnie się z nimi pracuje. Najbardziej do gustu przypadł mi tu perłowy biały cień, który obłędnie wygląda w połączeniu z tymi rudościami na oku. Jest tu też jeden fiolecik, ale jest dość słaby, zlewa się z resztą na oku. Pomijając ten cień- paleta naprawdę warta uwagi jeśli lubicie takie kolory. 
💗Rimmel Wonder'Swipe 2-in-1 liner to shadow- to produkty wielozadaniowe, co bardzo w nich cenię. Możemy ich użyć jako eyelinera, ale również jako cienia do powiek. Są mega błyszczące i brokatowe, a przy tym nasycone kolorem. Nie wyszła Wam kreska? no problem- przeciągnijcie po niej palcem i rozetrzyjcie na powiece :D Bardzo lubię końcówkę tych eyelinerów- jest sztywna na początku, a końcówka jest bardzo plastyczna przez co możemy łatwo i pewnie narysować kreskę. Te szalone kolory dobrze wyglądają zarówno solo, jak i jako akcent do czarnej kreski. Jako cień pięknie prezentują się na środku powieki. Świetny produkt! Koniecznie sprawdźcie na promocji, bo normalna cena jest ciut zbyt wysoka jak na drogeryjny produkt (moim zdaniem). 
💗Eveline cosmetics Extension Volume Mascara- zarówno z zewnątrz jak i sama szczoteczka ta mascara bardzo przypomina mi sławny tusz z Lovely (Pump up). Szczoteczki mają prawie identyczne i tak samo pięknie podkręcają rzęsy. Mam wrażenie, że jednak ten tusz z Eveline bardziej je pogrubia. Mascara warta uwagi!
TWARZ


💗Wibo Beach Cruiser- bronzer o przepięknym zapachu, wyglądzie i kolorze. Nie jest zbyt ciepły, ale też nie jest za chłodny. Ma w sobie delikatne drobinki, które rozświetlają skórę. Bronzer rozciera się praktycznie sam, nie robi plam. Jest bardzo duży. Używam go zamiennie z moim ulubieńcem z My secret.
💗Rimmel Match perfection- to delikatny podkład, idealny na co dzień. Przypudrowany wytrzymuje u mnie cały dzień. Jest lekko kryjący, ale ładnie ujednolica kolor skóry. Dostępny w bardzo jasnych odcieniach, co jak na drogeryjne realia jet dla mnie ogromnym plusem. Ma spf20, wygodna forma aplikacji w pompce. 
💗Wibo Unicorn Tears face and lip primer- to produkt, z którym nie polubiłam się od razu. Dopiero po kilku użyciach stwierdziłam, że nie potrafię bez niego żyć! Pierwsze wrażenie było złe, bo chciałam go zastosować jako wieczorną pielęgnację. Tak u mnie się kompletnie nie sprawdza ALE stosowany pod makijaż? Oh...skóra wygląda tak pięknie, promiennie, a podkład lekko. Jest niesamowicie wygodny w stosowaniu, bo pipetą nakładamy bezpośrednio na twarz kilka kropel. Ma dość słodki zapach, co nie każdemu przypadnie do gustu, ale efekt broni się sam. Będę polować teraz na ten primer, bo już mi się kończy. 
💗Wibo Fixing Powder- to chyba jeden z najsławniejszych pudrów Wibo. Skóra jest po nim lekko rozświetlona i niesamowicie gładka. Sprawia, że nawet najcięższy podkład wygląda lekko. Pięknie wygląda też pod oczami. Ma przyjemny zapach, a sypka forma jest dla mnie dodatkowym plusem, bo super sprawdza się też do bakingu. Polecam!
💗Lovely HD Loose Powder Skin photoready- puder który ma niesamowicie słodki zapach (i smak :D). Na pewno nie sprawdza się u mnie pod oczami, ale za to na policzkach i czole wygląda prześlicznie. Wygładza skórę i ujednolica ją. Również ma sypką formę. Bardzo dobry puder, który pozostawia skórę piękną i matową na długie godziny.
💗Lovely Liquid camouflage conceal&contour- dobrze kryje, super sprawdza się pod oczami jak i do konturowania, nie ciemnieje zbyt mocno, mój kolor to soft01 i idealnie pasuje do takiego bladziocha jak ja. Niesamowicie wygodny jest ten duży aplikator. Nie zastyga bardzo szybko, co pozwala na ładne wpracowanie go w skórę. 

USTA

💗Lovely K*lips Candy Shop- polecam konkretnie ten kolor, bo o tych pomadkach mówiłam już wiele razy. Krótko- pomadka jest kryjąca, trwała, matowa i wygodna w noszeniu. Bardzo ładnie pachnie, a ten kolor jest prześliczny! Idealny "dzienniak", nude wpadający w delikatny róż. Kocham go!
💗Eveline Cosmetics Oh! My lips- matowa płynna pomadka (jest w zestawie z konturówką), która ma super hiper mega pigmentację. Dobrze utrzymuje się na ustach nawet po posiłku. Bardzo ją lubię.
💗Maybelline New York ColorSensetional- kremowa pomadka, która jest bardzo przyjemna w noszeniu. Pigment jest tak mocny, że wpija się w nasze usta, więc nawet po posiłku kolor jest delikatnie widoczny co bardzo mi się podoba. Urzekł mnie ten kolor 914 vibrant mandarin, czyli dość mocny, wręcz neonowy pomarańczowy kolor. Pięęęęęknyy...

I to wszystko, co polecam! Napiszcie w komentarzu co Wy polecacie- chętnie poznam nowe produkty i je przetestuję!

Sprawdźcie też zeszłoroczny wpis o tym, co polecam- nadal aktualny :) 
Link:

Komentarze

  1. A ja chyba odpuszczę sobie jednak tą promocję. Mam zrobione zapasy i żadnych konkretnych potrzeb..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niby też wszystko mam, ale chciałabym przetestować parę nowych produktów, których cena na promocji jest bardzo kusząca :D

      Usuń
  2. Very nice picture, looks good.
    Thank you for sharing and like your blog.
    i want to try!
    :)
    https://luxhairshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY