NOU- Cherry Blossom - woda perfumowana

Każda kobieta lubi ładnie pachnieć, prawda? Dlatego szukamy tego idealnego zapachu, który dodaje nam pewności siebie i sprawia, że czujemy się piękne. 
Pozwólcie drogie Panie, że przedstawię Wam zapach, który ostatnio mnie urzekł - mowa o NOU Cherry Blossom!



NOU- a co to w ogóle znaczy?
W języku katalońskim NOU znaczy nowy...

Nowy zapach, nowe emocje, nowa jakość.

Markę charakteryzują przede wszystkim proste, ale estetyczne flakoniki. Są bardzo minimalistyczne, a przez to- większą uwagę skupiamy na zapachu! W ofercie marka ma zarówno zapachy dla kobiet, jak i mężczyzn. Znajdziecie je m.in. w drogeriach Rossmann. Zapachy NOU nie zawierają sztucznych barwników, ich kolory są naturalne. 


Cherry Blossom

To woda perfumowana kwiatowo-piżmowa. 

NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: peonia, brzoskwinia

Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek

Nuta bazy: piżmo, drzewo

Zapach jest bardzo kobiecy, mocny i stanowczy, a zarazem delikatny i subtelny. Moim zdaniem idealnie łączy w sobie to, co najbardziej kobiece. Zdecydowanie dodaje pewności siebie i sprawia, że czuję się sobą. Zdecydowanie na pierwszy plan wysuwa się peonia i fiołek, ale także piżmo.

Utrzymuje się przez cały dzień, ale nie ukrywam- uwielbiam się nim psikać! Nie męczy mnie w ciągu dnia i nie powoduje, że zaczynam kichać (co czasami się zdarza przy innych zapachach). Bardzo go polubiłam i najchętniej ostatnio sięgam po ten zapach.  
Gdy będziecie w Rossmannie to koniecznie powąchajcie! Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu. 


Komentarze

  1. Czytałam o kilku zapachach tej firmy ale w opisów stwierdzam, że chyba Cherry Blossom najbardziej wpasowałby sie w mój gust zapachowy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY