Iwostin Purritin- cera tłusta i trądzikowa

Cera tłusta i trądzikowa to dla jej posiadaczek źródło bardzo wielu problemów i nieustannej irytacji. A gdyby tak...były produkty, które pomogą w walce z problemem niedoskonałości i przetłuszczania się skóry? Poznajcie produkty Iwostin Purritin!



Ostatnio miałam okazję testować krem aktywny oraz krem BB Iwostin Purritin do cery tłustej i trądzikowej.

Krem aktywny ma m.in. zmniejszać ilość wydzielanego sebum, przez co mniej się świecimy. Jest to moim zdaniem produkt idealny na lato, jako baza pod podkład! Po pierwsze świetnie nawilża skórę, dzięki czemu makijaż ładniej wygląda. Po drugie sprawia, że mniej się świecę w ciągu dnia. Poza tym jest też doskonały do stosowania na noc. Powoli, dzięki niemu, moja skóra wraca do dobrego stanu. Ostatnio miałam z nią małe problemy, ale krem pomaga mi pozbyć się niedoskonałości, a przy tym mocno nawilża!

Krem BB ma filtr spf 50, co sprawia, że jest to produkt idealny na lato. Zapewnia bardzo dużą ochronę naszej skórze. Ma podobne właściwości co krem aktywny- zmniejsza ilość świecenia się, redukuje niedoskonałości oraz nawilża. Jest to bardzo delikatny krem BB, który zapewnia niesamowicie delikatny efekt. Stał się moim ulubieńcem na lato, bo wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Jedynie wyrównuje koloryt skóry. Dla bladzioszków nie będzie to odpowiedni kolor, chyba że się trochę opalicie. Ja rozjaśniam go korektorem i sprawdza mi się świetnie!


Podsumowując, produkty zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Już po tygodniu, według zapewnień producenta, powinniśmy widzieć pierwsze efekty redukcji niedoskonałości. Ja używam ich już ponad 2 tygodnie i faktycznie widzę różnicę- mniej niedoskonałości, mniej widoczne pory oraz bardzo dobrze nawilżona skóra. Jestem zachwycona!

Znacie te produkty? Dajcie znać w komentarzu!

Komentarze

Popularne posty

DO GÓRY