iS Clinical Krem do twarzy SPF30 - ochrona i pielęgnacja

Jeśli masz wrażliwą skórę, która potrzebuje nawilżenia, a jednocześnie zaawansowanej ochrony przed słońcem to musisz poznać Extreme Protect od iS CLINICAL! Zarówno latem jak i zimą nasza skóra jest narażona na promieniowanie słoneczne i inne czynniki, które mogą uszkodzić naszą skórę. Dlatego uwielbiam kremy z filtrem o każdej porze roku.


O firmie słów kilka

iS CLINICAL jest marką, która oferuje preparaty do pielęgnacji skóry wrażliwej. Jest to marka stworzona przez Innovative Skincare. Producent na swojej stronie internetowej wskazuje na bezpieczeństwo swoich produktów, dzięki pracy wykwalifikowanych farmaceutów i lekarzy. 
Misją marki jest ulepszanie ludzkiego życia, a sama marka łączy ze sobą naukę oraz piękno.

Ochrona i pielęgnacja

Jakiś czas temu otrzymałam od iS CLINICAL do przetestowania krem Extreme Protect SPF30. Jest to krem zapewniający wielopoziomową ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB, a ponadto chroni przed uszkodzeniami spowodowanymi czynnikami środowiskowymi. Krem ma nawilżać, wygładzać skórę oraz spowalniać powstawanie zmarszczek. 



Krem ma dużą pojemność - 100 g, jest zamknięty w dużej butelce z pompką. Jest niesamowicie wydajny, bo nawet mała ilość wystarczy na całą twarz. Ma dość gęstą formułę, jeśli nałożymy za dużo (zrobiłam tak za pierwszym razem), to może lekko wybielać twarz. Sam producent rekomenduje nakładanie małej ilości kosmetyku. Zapach jest typowy dla dermokosmetyków, szczególnie nie przypadł mi do gustu. Ale jeśli produkt działa dobrze, to nie zwracam uwagi na zapach!

A czy działa?

Skóra po nałożeniu jest nawilżona, sprężysta i wygładzona. Nawet zimą nasza skóra jest narażona na promieniowanie słoneczne, więc myślę, że sprawdza się fajnie w tej roli. Jestem bardzo ciekawa jak będzie działał latem! Myślę, że będzie super na plaży, czy nawet w górach podczas wspinaczki. Teraz dosyć rzadko go używam. Dlaczego? Bo niestety nie nadaje się pod makijaż, a ja maluję się codziennie...Latem owszem, na plażę nie nakładam makijażu na skórę twarzy, więc sprawdzi się zapewne świetnie! Teraz niestety muszę z niego zrezygnować, bo podkład na nim się warzy i nie wygląda to ładnie.


Podsumowując, krem sam w sobie jest bardzo dobrym produktem. Bardzo lubię kremy z wysokim filtrem, bo moja skóra jest bardzo wrażliwa na słońce. Nawilża, ujędrnia i chroni skórę. Ma dużą pojemność, a nakładamy go mało, więc jest bardzo wydajny. Latem z pewnością zrobię Wam update jak się sprawdza, bo teraz niestety nie mogę go używać :( Nakładam go jednak czasem, gdy zostaję w domu i nie robię makijażu. Wówczas sprawdza się super!


Dajcie znać, czy znaliście tę markę. Ja przyznam, że do tej pory o niej nie słyszałam, ale z przyjemnością poznam więcej produktów iS CLINICAL!


Komentarze

  1. Miałam kiedys próbki tej marki, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć jakie miałam po nich wrażenia..zresztą to tylko próbki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka nie należy do najtańszych, więc warto przed zakupem spróbować właśnie poprzez próbki. Mi krem bardzo się spodobał :)

      Usuń
  2. Ja o tej marce dowiaduje się od ciebie 😁 ja nie mam skóry wrażliwej A wręcz mało wymagającą z czego bardzo się cieszę ... Aktualnie to nie krem dla mnie , ale naprawdę super wpis ! Lubie to !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też chciałabym nie mieć wrażliwej skóry, ale niestety... :P Buziaki!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY