Alimania: jadeitowy masażer do twarzy za 10 zł!

Od pewnego czasu w sieci furorę robią rollery/masażery do twarzy- z jadeitu lub innego kamienia. Dlatego zapragnęłam taki mieć. Zamówiłam z Aliexpress...i jak myślicie-sprawdził się?


Oczywiście! Jest cudowny! Kosztował niewiele ponad 10 zł, doszedł w niecałe 2 tygodnie (!!!) i jestem zachwycona jego działaniem.


W Polsce wałki do masażu twarzy wahają się w granicach 30-50 zł (lub nawet drożej). Dlatego gdy zobaczyłam cenę na Ali to od razu się skusiłam.

Uwielbiam ten przyjemny chłód, gdy dotykam wałkiem mojej skóry. Daje natychmiastowe ukojenie. Mnie bardzo relaksuje ten masaż, szczególnie w okolicach oczu. Można go używać "na sucho" lub po nałożeniu np. maski w płachcie. 

Wiecie, że jadeit ma właściwości lecznicze? m.in. zamyka pory oraz pobudza krążenie limfy. Po użyciu rollera mam wrażenie, że moja skóra jest lepiej dotleniona, bardziej sprężysta i przede wszystkim mniej zmęczona.


Bardzo fajny gadżet, za małe pieniądze. Poza tym wygląda pięknie! (a widzieliście te z różowego kwarcu? no cudo!).

Dajcie znać, czy Was też te masażery tak bardzo zaintrygowały. Jeśli tak i chcecie taki przetestować to...NA INSTAGRAMIE RUSZA DZIŚ KONKURS w którym do wygrania właśnie taki roller jadeitowy. Zapraszam Was więc na Insta - klik

Poza tym przypominam, że na blogu znajdziecie post, w którym zamieszczam linki do produktów z Aliexpress (a pokazuję je zwykle na Instastories, no chyba że coś mi się wyjątkowo bardzo spodoba, jak ten masażer, to ląduje w osobnym poście w dziale Alimania)


W powyższym poście znajdziecie link do tego cuda ze zdjęcia :) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY