Alimania: Zestaw pędzli za 13zł!

Pędzli nigdy za wiele- szczególnie czystych! ;) Przedstawiam Wam moje pierwsze pędzle z Aliexpress! 
Cena? Niska! Jakość? Świetna! 



Poniżej możecie zobaczyć zawartość całego zestawu: 
pędzelek do brwi ze spiralką, 
pędzel do blendowania, 
dwa precyzyjne spłaszczone, małe pędzelki oraz 
jeden większy plus- mój totalny ulubieniec- lekko spłaszczony, gruby i zbity pędzel. 

Do czego się przyda? Np. do czyszczenia pudrem okolicy pod oczami po blendowaniu cieni (by wyostrzyć dolną krawędź cieni), do nakładania korektora pod oczy czy konturowania na mokro. Uwielbiam takie pędzle- zawsze się przydaje!


Pędzel do brwi jest super- precyzyjnie można nim wyrysować brwi, a spiralka na drugim końcu jest bardzo poręczna.

Małe, spłaszczone pędzelki przydadzą się m.in. do cut crease, nakładania cienia w wewnętrznym kąciku, na dolną powiekę czy nawet do ust.

Pędzel do blendowania jest dość fajny, jednak może być czasami zbyt mało puchaty. Dobrze rozprowadza cienie. Sprawdzi się na pewno przy ich nakładaniu tak, aby bardziej skoncentrować kolor. Przy dziennym makijażu (na szybko) będzie super!


Na aukcji jest napisane, że są to pędzle z włosia syntentycznego oraz końskiego. 

Pędzle są solidnie wykonane i bardzo ładnie wyglądają. Jestem nimi zachwycona!

Przyszły do mnie po miesiącu od zamówienia. 
Cena: 13 zł za zestaw! 
Link: klik

P.S. zamówiłam od tego samego sprzedawcy także pędzel do rozświetlacza, który możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu. Wykonany z koziego włosia. Idealny!!! - lepiej nie mogę go określić. Od dawna takiego szukałam. 
Cena: 4,50 zł
Link: klik

Dajcie znać czy macie jakieś sprawdzone pędzle z Ali <3 

Komentarze

  1. Naprawdę Super wpis i pędzelki mega A do tego ta cena aż mnie zatkało 😁 dobra przekonałaś mnie i też sobie zamówie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ciesze sie, że mogłam polecić coś fajnego! Buziaki <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY