Najbardziej twarzowy podkład w Polsce? Match Perfection Rimmel

Szukacie podkładu w idealnym kolorze? Koniecznie musicie poznać podkład Match Perfection od Rimmel, czyli najbardziej twarzowy podkład w Polsce! Zapraszam Was na krótką recenzję tego produktu.



Jest to podkład, który bardzo lubię już od dawna. Teraz dostępny jest w nowej wersji, którą miałam okazję testować dzięki wizaz.pl. 

Podkład Match Perfection ma dopasowywać się do naszego koloru skóry, zmniejszać widoczność porów, być trwały, a zarazem lekki i komfortowy w noszeniu. Podkład jest dostępny w 11 kolorach. 

Ja uwielbiam używać tego podkładu na co dzień. Idealnie sprawdza się w dziennym makijażu, ponieważ jest niezwykle lekki. Nie wysusza skóry, nie podrażnia jej. Zmniejsza widoczność porów oraz ich nie zapycha, ma idealny, jasny kolor (mój to light porcelain, czyli najjaśniejszy). Krycie ma lekkie, które możemy budować do średniego. Ładnie wyrównuje koloryt skóry i dobrze utrzymuje się w ciągu dnia. Mogę powiedzieć, że nawet nie widać go na skórze!

Podkład wyposażony jest w wygodną pompkę. Łatwo i szybko się aplikuje. Ja najczęściej używam w tym celu gąbeczki. Dodatkowo podkład Match Perfection ma filtr SPF 20. 

Czy ma jakieś wady? Ja ich nie zauważyłam! 
Podkład idealny do dziennego makijażu. Lubiłam jego poprzednią wersję i nadal jest moim ulubieńcem. 

A jaki jest Wasz ulubiony podkład? 

Komentarze

  1. Miałam go kiedyś ale u mnie lepiej sprawdzała się wersja z czerwoną nakrętką :D Teraz stosuję tylko makijaż mineralny i raczej już nie wrócę do tradycyjnych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj u mnie jakos minerały średnio się sprawdzają...może nie potrafię ich używać? :D to bardzo prawdopodobne!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY