Puder ryżowy+skóra sucha?Smart girls get more

Puder ryżowy to nieodłączny element makijażu dla posiadaczek skóry tłustej. Absorbuje sebum i zapobiega w ciągu dnia nadmiernemu przetłuszczaniu się skóry. Czy posiadaczki skóry mieszanej lub suchej też mogą go używać? Oczywiście, że tak! Zapraszam na recenzję pudru ryżowego FIX & MATT Smart girls get more.



Na początek chcę abyście wiedziały, że mam skórę suchą, która delikatnie przetłuszcza mi się na nosie. Wybrałam puder ryżowy,bo...chciałam po prostu spróbować jak reaguje z moją skórą. Nigdy nie używałam pudru ryżowego czy bambusowego. Byłam ciekawa!

Smart girls get more

To polska marka kosmetyczna, którą możecie znaleźć np. w Naturze. Została założona przez trzy koleżanki. Firma wskazuje na fakt, że wszystkie kosmetyki są produkowane w Polsce! Ich ceny są bardzo zachęcające, więc od czasu do czasu testuję coś z ich szafy.

Sypki puder ryżowy - hot or not?


Puder jest dobrze zmielony, lekki i z łatwością się aplikuje. Lubię utrwalać nim korektor pod oczami oraz strefę T, a resztką która pozostała na pędzlu omiatam resztę twarzy. 

WAŻNE- jeśli macie ciemniejszą karnację to niestety, ale puder bieli...u mnie nie jest to widoczne, bo mam bardzo jasny odcień skóry. Jednak u mojej mamy, która ma o jakieś 2 tony ciemniejszy odcień skóry puder jest dość mocno widoczny. Na opakowaniu producent wskazuje, że puder nie bieli. No niestety to nieprawda...Można tu jednak znaleźć plusy- jeśli macie za ciemny podkład to z łatwością możecie go rozjaśnić za pomocą tego pudru! 


Wady i zalety


Do zalet z pewnością warto zaliczyć fakt, że puder utrzymuje się na skórze cały dzień. Bardzo dobrze utrwala podkład, nawet w upały jakich ostatnio doświadczaliśmy. Poza tym na skórze pokrytej tym pudrem dobrze pracuje się innymi produktami- bronzer, róż, rozświetlacz. Nie zauważyłam aby puder wysuszał mi skórę czy robił inne złe rzeczy. Jest bardzo dobry! Skóra po aplikacji wygląda bardzo gładko i jest niezwykle miła w dotyku. Uwielbiam ten efekt!

Puder ma 10g, a kosztuje ok. 10 zł na promocji. Jak dla mnie cena jest w porządku, biorąc pod uwagę relację jakość-cena. 

Wadą jest moim zdaniem opakowanie- wieczko nie jest zakręcane, lecz wciskane, co w podróży może mieć opłakane skutki...biorąc pod uwagę także fakt, że sitko nie jest w żaden sposób zabezpieczone. No...poza naklejką, którą zwykle odklejam...Efekt? Gdy puder nie stoi lecz leży, to po otwarciu macie mały wybuch białego proszku :D 
Kolejną wadą (ale dla mnie zaletą lub przynajmniej mam do tego stosunek obojętny), jak wspomniałam wyżej, jest fakt, że puder bieli. Czy to dla Was zaleta czy wada- zdecydujcie same. 


Używacie pudrów ryżowych? Może testowałyście już ten? Dajcie znać.

Zapraszam na mój Instagram ,gdzie znajdziecie więcej recenzji i makijaże! 

Buziaki 👄

Komentarze

Popularne posty

DO GÓRY