Różowe cukiereczki z kolorową posypką - nowe mani

Witajcie kochani! W ankiecie na Instagramie wybraliście, że wolicie paznokcie. W takim razie następny post będzie dotyczył pielęgnacji, a dzisiaj przedstawiam Wam te różowe cukiereczki. Jeśli jesteście ciekawi jak je wykonałam, to zapraszam do lektury!



To mani jest banalnie proste w wykonaniu. Nawet przy braku artystycznych umiejętności, z pewnością sobie poradzicie! Co nam potrzebne? Lakier bazowy, kilka kolorowych, kawałek folii lub papieru, sonda (patyczek też się nada, a nawet ołówek :D ) i oczywiście lampa! Chociaż ten wzór spokojnie możecie zrobić też zwykłymi lakierami.

Jakich kolorów użyłam?


Jako koloru bazowego użyłam lakieru Koktajlowa Kotka NEESS. Jest to rozbielony róż, który bardzo często ląduje na moich paznokciach, gdy mam ochotę na coś delikatniejszego. Zwykle maluję nim 3 cienkie warstwy, wówczas ma pełne, zadowalające krycie.


Do zrobienia kropek użyłam NEESS Pole Lawendy. Uwielbiam ten kolor! Delikatny fiolet, który od razu przenosi mnie na tytułowe pole lawendy...mm...


NEESS Pierwszy Pocałunek to dość ciemny, ale raczej zgaszony róż. Lubię go jako dodatek do stylizacji.


NEESS Kwiat lotosu to wręcz neonowy róż. Jako dodatek bardzo ładny, jednak nie odważyłabym się użyć go na wszystkich paznokciach.


Jako dopełnienie stylizacji, na palcu serdecznym zagościł ten piękny lakier Eveline Cosmetics nr 302 pink shimmer. Jest wbrew pozorom bardzo kryjący! Poza tym ślicznie się błyszczy w kolorach różu i złota. Cud, miód i orzeszki!


Kropeczki oczywiście robiłam sondą, wcześniej wylałam na kawałek folii po kropelce z powyższych kolorów. Bajecznie prosta stylizacja, a bardzo efektowna! Jestem z niej bardzo zadowolona. A Wam jak się podoba? Lubicie różowe paznokcie? Czy preferujecie inne kolory?

Zapraszam Was na mój Instagram ,tam posty i recenzje pojawiają się częściej. Poza tym do jutra do północy trwa rozdanie! Jeśli jeszcze nie bierzecie udziału to koniecznie zajrzyjcie na mój profil.

Życzę Wam miłego wieczoru. Buziaki!




Komentarze

  1. Śliczne paznokcie, mogą być noszone na codzień do szkoły/pracy 😍❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 lubię takie delikatne rozwiązania ^^

      Usuń
  2. Piękne paznokcie! ^^ Najbardziej podoba mi się tutaj lakier od Eveline Cosmetics! Jest całkowicie w moim stylu 😍 A tak ogólnie to nie przepadam za różowymi paznozkciami, to nie mój kolor, ale jedyny wyjątek to odcienie podobne do Koktajlowej Kotki 🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Eveline Cosmetics to taka magia na paznokciu. Prześlicznie mieni się w słońcu...nie mogę się napatrzeć...:D

      Usuń
  3. Ja czekam na odżywkę do pazurków do testowania, więc narazie nie szaleje 🙊 jednak jak tylko skończę kurację to planuje właśnie coś delikatnego, a neony zostawię sobie na lato 🤩 na wyniki rozdania czekam jak na szpilkach ❤️ zapraszam wszystkich, bo warto! ❤️ U mnie już jutro post na blogu ❤️ nigdy nie używałam z tej firmy lakierów. Może kiedyś się skusze ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj NEESS, bo są super! Mają ogromny wybór kolorów, ale i tak najbardziej urzekły mnie te polskie nazwy...+ widać kolor na nakrętce co jest ogromnym ułatwieniem, gdy ktoś tak jak ja ma dużo kolorów :D lecę do Ciebie na bloga zobaczyć czy już jest post! :D

      Usuń
  4. Cudowne pazurki ❤
    ola_hybridnails

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie delikatne kolory 😊 Bardzo fajna propozycja, podoba mi się 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Zawsze korzystam z NeoNail,ale spróbuję czegoś nowego i postawiłam właśnie na te lakiery. Twój blog i Instagram są cudowne.
    Pozdrawiam @makeup_maturazuz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa ^^ również mam lakiery NeoNail ale NEESS moim zdaniem w niczym nie są gorsze, a wręcz przeciwnie. Dodatkowym plusem jest fakt, że są tańsze :D Pozdrawiam <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY