Surprise Unicorn - Makeup Revolution

Dzisiaj przedstawiam Wam to cudo! Gdy tylko zobaczyłam nowości z Makeup Revolution, to od razu musiałam sobie zamówić chociaż jedno jajko...Co prawda chciałam Rose Gold, ale trafiło mi się Unicorn...i jestem nim zachwycona! Prawdziwie jednorożcowe, bajkowe jajo.


Surprise Unicorn kupiłam na www.cocolita.pl za 24.90 zł. Przy okazji bardzo miło się zaskoczyłam szybkością obsługi, gdyż były to moje pierwsze zakupy w tym sklepie. Przesyłka dotarła w 2 dni od zamówienia.


Znajdziemy tu 2 rozświetlacze. Jeden bardzo jasny, w odcieniu perły, raczej dla osób o bardzo jasnej karnacji. Drugi natomiast jest bajecznie mieniący się na różowo-fioletowo, ale na skórze wygląda całkiem ładnie. Można nosić go na co dzień. Poza tym w jajeczku znajdują się trzy perłowe cienie oraz dwa metaliczne, wręcz duochromowe (mienią się na fioletowo-różowo-niebiesko). Nakładam je na powiekę palcem, wklepując na bazę z NYX.


Szczerze? Kupiłam to jajko tylko i wyłącznie dlatego, żeby sprawdzić kolejną nowość lubianej przeze mnie firmy. Nie przepadam za perłowymi cieniami. Pewnie będę ich rzadko używać. Ale te duochromowe cienie...? To magia sama w sobie...prawdziwy jednorożec! Z pewnością będę je maltretować w swoich makijażach. Pewnie jutro pojawi się makijaż tą paletką oraz swatche na Insta, więc zapraszam!


Sądziłam, że to jajko jest odrobinę większe...Jednak wielkość cieni i rozświetlaczy jest w pełni wystarczająca w stosunku do ceny. Myślę, że jajko też jest fajną opcją na wyjazd, gdyż zajmie raczej mało miejsca w kosmetyczce. Opakowanie jest solidne i mocne. Także powinno wytrzymać wycieczkowe wojaże 😁


Tymczasem...Życzę Wam kochani radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych. Dużo ciepła w rodzinnym gronie oraz smacznego jajka!

Zapraszam na mój Instagram, gdzie częściej dodaję recenzje i nowości w mojej kosmetyczce!

Pozdrawiam i życzę Wam oraz sobie prawdziwie wiosennej pogody...😘

Komentarze

  1. Bardzo polubiłam kosmetyki od Mur. Myślę, że to jajeczko ma bardzo fajne oryginalne opakowanie, które fajnie bd wyglądać na toaletce:) Pozdrawiam i wesołych:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Makeup Revolution mają świetną pigmentację :) A to opakowanie mnie urzekło ;D Również Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. Fajnie wygalda. Chętnie wykorzystałabym jako dodatek do zdjec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do makijażu też całkiem fajne, ale z pewnością nie są to kolory "dzienne" dla mnie ;D

      Usuń
  3. Ślicznie się prezentuje to jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pjękne opakowanie, piękna pigmentacja, naprawdę warta zakupu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie się zgadzam :) ! przy okazji też ślicznie wyglądający gadżet

      Usuń
  5. Uwielbiam kosmetyki MUR! A te jajeczka do mnie mówią! Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się je zamówić 🤩

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś! Jeśli prowadzisz swojego bloga- podaj link w komentarzu, chętnie do Ciebie zajrzę! :)

Popularne posty

DO GÓRY